Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

NARUDŽBE I DOSTAVA
NARUDŽBE I DOSTAVA
GDJE JE MOJ PAKET?
Ako želite provjerili status svoje narudžbe, jednostavno kliknite na poveznicu https://zirafa.hr/pages/status-narudzbe, unesite svoju e-mail adresu i broj narudžbe (#....).-    Nakon izvršene narudžbe na e-mail adresu primili ste potvrdu kupovine s brojem narudžbe. Broj Vaše narudžbe i adresu e-pošte unesite u gornji obrazac gdje možete provjeriti status svoje narudžbe..-    Kada pošiljku predamo kuriru, u sustavu će biti vidljiv broj za praćenje pošiljke i poveznica za praćenje pošiljke direktno na stranici dostavne službe. Klikom na gumb otvara se stranica na kojoj možete pratiti pošiljku do dostave. Mjesto broja za praćenje i gumba do poveznice dostavne službe možete vidjeti u donjem primjeru.
NOVA NARUDŽBA
Novu narudžbu možete napraviti odgovorom na ovaj mail info@zirafa.hr. U tom slučaju slažete se s plaćanjem pouzećem, pa nam dostavite dolje navedene podatke:- Ime i prezime:- Adresa za dostavu (poštanski broj/grad/ulica/kućni broj): - Broj mobitela (za dostavnu službu):- E-mail adresa primatelja (za dostavnu službu):- Kopirajte NAZIV PROIZVODA naveden na web stranici (boja/broj/veličina):
NISU ISPORUČENI SVI NARUČENI PROIZVODU ILI ISPORUČENI SU POGREŠNI PROIZVODI
Ako niste primili sve proizvode koje ste naručili ili ste primili pogrešne proizvode, obavijestite nas čim primite paket. Pošaljite nam e-mail na info@zirafa.hr s podacima o nedostajućim/pogrešnim proizvodima zajedno s brojem narudžbe. Iskreno se ispričavamo zbog mogućih neugodnosti i Vašu ćemo pritužbu tretirati kao prioritet.