Uvjeti
Uvjeti internet trgovine www.zirafa.hr su pripremljeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, a temelje se na preporukama GZS i međunarodnih kodova za e-trgovinu. Trgovinom upravlja MEGASPLET d.o.o., Gmajna 7, 1236 Trzin, Slovenija (u daljnjem tekstu "Prodavač"). Tvrtka je u sustavu PDV-a, OIB: 68387225839, tvrtku zastupa Luka Ropotar.
Opće odredbe
Uvjeti korištenja propisuju uvjete i pravila za krajnje korisnike i odnose se na korištenje Internetske stranice te definiraju poslovni odnos između prodavača i kupca. Prije korištenja stranice pažljivo pročitajte ove opće uvjete. Korištenjem ove web stranice potvrđujete da ste upoznati s uvjetima i odredbama zaštite osobnih podataka te suglasni sa svim navedenim uvjetima. U slučaju da se ne slažete s uvjetima, molimo vas da ne koristite ovu stranicu. Na stranicama se pojavljuju poveznice i na druge web stranice koje nisu pod kontrolom prodavača za koje odgovaraju isključivo njihovi autora, a ne prodavač. Prodavač i svi autori internet sadržaja koji sudjeluju u stvaranju istih, nisu odgovorni za štetu koja može nastati zbog prostupanja sadržaju ili njihovu točnost odnosno nemogućnosti uporabe informacija i bilo kakve druge pogreške ili nedostatke u njihovu sadržaju. Prodavač ima pravo izmijeniti uvjete poslovanja ažuriranjem ove objave. Sve naknadne promjene su za vas obvezujuće.
UPOZORENJE: Ova internet trgovina je online maloprodajna trgovina namijenjena samo krajnjim potrošačima (B2C). Stoga ne omogućujemo prodaju pravnim osobama (B2B) te nemamo mogućnost izdavanja računa pravnim osobama. Naknadni ispravci izdanih računa od fizičke osobe na pravnu osobu nisu mogući jer se kupoprodajni ugovor zaključuje isključivo s fizičkom osobom.
U slučaju da želite uspostaviti B2B odnos s našom tvrtkom i kupiti veće količine proizvoda (kompletno pakiranje/karton/u minimalnoj nabavnoj vrijednosti 40.000 + PDV) obratite se našoj veleprodaji na e-mail adresu info@zirafa.hr.
Registracija koristnika
Za izvršenje narudžbe registracija nije potrebna. Samo ispunite polja s vašim osobnim podacima i podatke za dostavu. Na prvoj stranici blagajne, gdje ispunjavate podatke, označite polje ''Spremi podatke za sljedeći put''. Time neće biti potrebno unjeti podatke ponovo u sljedećoj kupnji.
Naćini plaćanja
Prodavač nudi sljedeće načine plaćanja:
- COD (gotovinsko plaćanje prilikom preuzimanja narudžbe). Vašu narudžbutu podmirite gotovinom dostavljaču koji će vam uručiti paket. Paket dostavlja kurirska služba DPD, provizija otkupnine se ne naplaćuje.
- Predračun (plaćanje po računu ili ponudi - prijenos na bankovni račun). E-mailom primite račun. Kada je podmiren, vaša narudžba še šalje u obradu. Ako je račun plaćen samo djelomično, roba do daljnjega ostaje u vlasništvu prodavača. U slučaju narudžbe ukupne vrijednosti iznad 265,40 eur, možete odabrati samo opciju plaćanja putem predračuna.
- Kreditna kartica (Mastercard, Visa). Kako bi se osigurala maksimalna sigurnost plaćanja, transakcije za vaše kupnje kreditnim karticama vrše se putem certifikata Verisign sigurnosnog poslužitelja koji podupire SSL sistem zaštiite. Ovaj se sustav brine za šifriranje unesenih podataka kako bi se spriječilo presretanje.
- Ponuđač ne omogućuje izdavanje računa za pravnu osobu (d.o.o., obrt itd).
Obveze kupca
Klikom na "dodaj u košaricu" kupac izjavljuje:
- da je u skladu sa zakonom stariji od 18 godina;
- da nije lišen poslovne sposobnosti.
Vrijeme i način isporuke
Online trgovina prihvaća narudžbe 24 sata dnevno. Sve narudžbe primljene od ponedjeljka do petka prije 15 sati će biti otposlane u istom danu (osim u slučaju presonaliziranih proizvoda). Narudžbe zaprimljene nakon 15 sati biti će obrađene sljedeći radni dan. Narudžbe zaprimljene subotom, nedjeljom i blagdanom biti će obrađene prvi idući radni dan. U slučaju da proizvod u trenutku naručivanja više nije na lagreu, rok isporuke se produžuje u skladu sa vremenom isporuke robe od strane proizvođača. Isporuka obično traje od 2-4 radna dana. O produženom roku isporuke, obavijestiti ćemo stranke.
Prilikom isporuke paketa, ukoliko se do kraja dana primijeti oštećenje na paketu, pismenim putem primatelj paketa treba nas obavijestiti o šteti. Vrlo je važno da se oštećenje paketa prijavi na dan isporuke pismenim putem (email: info@zirafa.hr ili tatjana@zirafa.hr). Potrebno je priložiti 3 slike: slika paketa na kojem se vidi DPD naljepnica, slika proizvoda u kutiji i slika samog oštećenog proizvoda. Uz to potrebno je napisati, da ste primili oštećen paket.
Ugovorni partner za dostavu pošiljki je DPD dostavna služba.
Cijene i troškovi dostave
Cijene proizvoda u online trgovini navedeni su u eurima (€) i sadrže porez na dodanu vrijednost (PDV), osim ako nije izričito drugačije naznačeno. Tvrtka Megasplet je obveznik plaćanja poreza na dodanu vrijednost (PDV).
Cijene su važeće u trenutku plasiranja narudžbe i nemaju unaprijed određen rok valjanosti. Cijene su odnose na plaćanja navedenim metodama plaćanja pod gore navedenim uvjetima. Unatoč redovitom ažuriranju kako bi pružili najnovije i točne informacije može se dogoditi da je cijena proizvoda pogrešno navedena. U tom slučaju ili u slučaju da se cijena proizvoda mijenja tijekom obrade narudžbe, prodavač će korisnicima ponuditi mogućnost poništenja narudžbe ili ponuditi službu rješenje na obostrano zadovoljstvo. Kupoprodajni ugovor između prodavačai kupca je sklopljena u trenutku kad prodavatelj potvrdi narudžbu. Od tog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksne i vrijede za prodavača i za kupca.
Ponuda u trgovini vrijedi do isteka zaliha, osim ako je drugačije navedeno. Točan iznos dostave biti će prikazan na narudžbi prije potvrde narudžbe.
Proces narudžbe
Najprije odaberite proizvod koji želite kupiti, a zatim pritisnite gumb "dodaj u košaricu". Desno u košarici se prikazuje ukupna količina naručenih proizvoda te ukupni iznos. Ukoliko želite smanjiti količinu naručenog proizvoda, pritisnite poveznicu "košarica" i zatim pri količini proizvoda, odaberite željeni broj ili pritisnite "ko " te uklonite proizvod iz košarice. Proces zaključivanja kupovine pritiskom na gumb "Na blagajnu". Trgovina vas vodi kroz sljedeće korake:
Korak 1 – Informacije o kupcu. Unesite svoju adresu e-pošte i podatke o isporuci (ime, prezime, telefonski broj).
Korak 2 - Isporuka. Odaberite način isporuke i unesite adresu dostave, ako se razlikuje od adrese koju ste unijeli u prvom koraku.
Korak 3 - Naćin plaćanja te završavanje narudžbe. U tom koraku odaberite način plaćanja i zaključite narudžbu. Ako imate promotivni kod unesite ga u namjensko polje.
Korak 4 - Sažetak i potvrda narudžbe.
Nakon potvrde narudžbe, na Vašu e-mail adresu dobiti ćete sažetak naručenih proizvoda. Kupcu su na internetskoj stranici prodavača dostupne informacije o statusu i sadržaju narudžbe. Ugovor o kupovini naručenih proizvoda između kupca i prodavača je u ovom trenutku potvrđen. Klikom na "Potvrdi narudžbu" prihvaćate i suglasni s uvjetima i odredbama koje su objavljene na internetskoj stranici prodavača. Kupoprodajni je dostupan kupcu u svakom trenutku.
Minimalni iznos narudžbe na webshopu iznosi 70,00 kn prije dodane poštarine. To je ujedno i iznos iznad kojeg je moguće iskoristiti promo kod pri kupnji.
Promocije
Popusti i kodovi se ne zbrajaju.
Za sniženi proizvod može se koristiti kôd za popust.
Moguće je koristiti samo jedan kod po narudžbi.
Obavijesti
Maloljetnicima, mlađim od 18 godina, zabranjena je prodaja alkoholnih pića i duhanskih proizvoda. Kupac mora biti u vrijeme potvrde narudžbe punoljetan. Inače prodavač može odmah odustati od ugovora. Prodavač može istinitost navedenih podatka provjeriti pozivom kupcu na njegov telefonski broj.
Otkazivanje narudžbe
Narudžbu možete otkazati sve dok roba nije otpremljena iz skladišta. U rubrici "Povijest narudžbi" možete pregledati povijesti svih vaših kupnji. Možete odabrati narudžbu koju želite poništiti ili nam na e-mail info@zirafa.hr poslati obavijest o otkazivanju uz obavezno navođenje referentnog broja narudžbe. Po uspješno izvedenom otkazivanju, dobit ćete obavijest na e-mail.
Pravo odustati od kupnje
Kupac ima pravo obavijestiti tvrtku u roku od četrnaest dana da odustaje od ugovora bez navođenja razloga za svoju odluku. Poruka se smatra pravovremenom ako je pošiljka dostavljena na vrijeme. Kupac mora obavijestiti tvrtku o svojoj odluci da odustane od ugovora uz nedvojbenu izjavu o namjeravanom povratu, najkasnije u roku od 14 dana od primitka robe. To može učiniti putem obrasca OVDJE, a zatim robu mora vratiti u roku od 14 dana od dana kada je ponuditelj primio obavijest o povratu.
Povrat će se izvršiti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana nakon primitka obavijesti o povlačenju. Tvrtka će potrošaču vratiti primljena plaćanja istim sredstvom plaćanja koje je koristio potrošač, osim ako potrošač nije izričito zatražio korištenje drugog sredstva plaćanja i potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove.
Kupac mora proizvod vratiti neoštećen i u istovjetnom stanju u kojem ga ja zaprimio, osim ako isti nije uništen, oštećen, izgubljena ili se njegova količina smanjila bez krivnje kupca.
Kupca smije napraviti pregled i ispitivanje predmeta u mjeri u kojoj je potrebno za nužno utvrđivanje funkcioniranje proizvoda. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje posljedica radnje koje nije nužna za utvrđivanje karakteristika i funkcioniranja proizvoda.
Jedini trošak koji kupac snosi u vezi s otkazom ugovora su troškovi povratka proizvoda (koja se određuje prema važećem cjeniku pošte ili dostavne službe). Prizvod je potrebno vratiti u roku od 30 dana od poslane obavijesti o otkazivanju ugovora (kupnje).
Kupac nema pravo na otkazivanje ugovora čiji je predmet proizvod koji je proizveden preciznim uputama kupca i koji je prilagođen za njihove osobne potrebe.
U iznimnim slučajevima u kojima artikli nisu vraćeni u skladu sa navedenim uvjetima, kupcu možemo ponuditi otkup artikla uz adekvatnu odštetu koja se određuje zapisnikom prilikom povrata. Otkup po smanjenoj vrijednost se uzima u obzir priliko obavijesti kupca putem e-mail poruke. Kupac spomenutu otkupninu koristi samo pri naručivanju drugog artikla jednake ili veće vrijednosti.
Pravo na povrat kupovine u slučaju korištenja garancije i stvarnih oštećenja određuje Zakon o zaštiti potrošača. Preporučujemo da robu pravilno pripremite za transport/povrat - za to možete koristiti originalnu ili drugu odgovarajuću embalažu. Povrat pošiljke s otkupninom neće biti prihvaćen.
Službena adresa za povrat robe:
Megasplet (povrat Žirafa.hr)
Zastavnice 38a,
HR - 10251 Hrvatski Leskovac
Garancija
Proizvodi imaju jamstvo ako je tako naznačeno na garancijskom listu ili računu. Garancija vrijedi ako se slijede upute na garancijskom listu te uz predočenje računa. Garancisjki rokovi su navedeni na garanciji ili računu. Informacija o garanciji je navedena i na stranici s prezentacijom proizvoda. Ako nema informacije o garancije, proizvod nema garancije ili podatak u tom trenutku nije poznat. U tom slučaju, kupac može kontaktirati prodavača koji će osigurati ažurnost podataka. Proizvođač je u skladu sa zakonom obvezan kupcu dati jamstvo za besprijekoran rad kupljenog proizvoda. Kupac može garanciju zahtijevati izravno od proizvođača ili njegovog ovlaštenog servisnog centra. Proizvođač je obvezan izvršiti servis u jamstvenom roku u roku od 45 dana od dana primitka robe ili zamijeniti proizvod s drugim ekvivalentnim i isopravnim proizvodom. Povratak proizvoda u granaciji provodi se u skladu s uvjetima koje je naveo proizvođač na garancijkom listu.
Produljena garancija
Tehnički proizvodi: dvije godine umjesto jedne godine, jedna godina za ostale proizvode.
Produljena garancija ne odnosi se na:
Valjanost produljene garancija: Počinje idući dan nakon isteka standardnog razdoblja garancije.
Zaštita osobnih podataka
Svjesni smo da su privatnost i zaštita osobnih podataka korisnika naše internet trgovine na prvom mjestu. Stoga neprestano nastojimo postići najveću moguću razinu zaštite i sigurnosti vaših osobnih podataka u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR). Ni pod kojim uvjetima vaši osobni podaci neće biti otkriveni neovlaštenim trećim stranama. Više o našem postupanju s osobnim podacima i njihovoj zaštiti možete pročitati ovdje. Za sva pitanja u vezi s osobnim podacima i vašim pravima u vezi s njima možete nas kontaktirati putem e-pošte info@zirafa.hr. ili nas nazvati na 01 34 459 19. ili poslati poruku klikom na ovu poveznicu.
Pretplatite se na e-mail obavijesti (newsletter)
Prodavač smije kontaktirati s kupcem preko sredstava komunikacije na daljinu samo ako na to korisnik izričito pristane. Za pristanka se smatra pretplata na naš e-newsletter putem online trgovine, označen "prijava na e-mail" (novosti na stranici, nove ponude, promotivne akcije) prilikom registracije ili prijave bilo kojim drugim sredstvima komunikacije.
Zamatanje poklona
Obračunava se po fiksnoj cijeni 15 kn. Cijena vrijedi za vse naručene proizvode, što znači da vam za 15 kn možemo zamotati 1 ili sve naručene proizvode u košarici. Napomene i želje o zamatanju kao i tome kome je poklon namijenjen, možete nam upisati u napomene. Ukoliko kupac nema posebnih želja, poklon se zamata u celofan/neutralni poklon papir. U tom slučaju kupac nema pravo na pritužbu i žalbu osim ako se prilikom transporta papir ne ošteti.
Izuzeće od odgovornosti
Prodavač po svojim najboljim mogućnostima ulaže napore kako bi osigurala ažurnost i točnost podataka objavljenih na svojim stranicama. Međutim, karakteristike proizvoda, rokovi isporuke ili promjene cijene mogu biti tako brzo da prodavač ne uspije ispraviti podatke na svojoj internetskoj stranici. U tom slučaju, kupac će biti obaviješten o promjenama i omogućiti mu se otkazivanje narudžbu ili zamjena proizvoda. Iako se nastoje objaviti točne i realne fotografije proizvoda, određene fotografije su simboličan prikaz. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda.
Pravne informacije
Internet trgovina www.zirafa.hr je vlasništvo poduzeća MEGASPLET D.O.O. koji i upravlja ovom trgovinom. Sadržaj objavljeni u trgovini su vlasništvo MEGASPLET D.O.O. i mogu se koristiti u nekomercijalne svrhe, ali se moraju poštovati sva upozorenja o autorskim pravima i ne smiju se kopirati, reproducirati ili na neki drugi način distribuirati bez dopuštenja poduzeća MEGASPLET D.O.O.
Pritužbe i sporovi
Prodavač poštuje postojeće zakonodavstvo o zaštiti potrošača. Prodavač će nastojati ispuniti svoju dužnost te uspostaviti učinkovit sustav za rješavanje pritužbi. Prigovor se može podnijeti putem e-maila na adresu info@zirafa.hr . Prodavač će u roku od pet radnih dana potvrditi da je primio pritužbu, obavijestiti kupca koliko dugo će se rješavati i upoznati ga s postupkom. Prodavač je svjestan nesrazmjera između ekonomske vrijednosti proizvoda zahtjeva i troškova koje nastaju u sudskom rješavanju spora. To je također jedan od glavnih razloga zbog kojih nema potrebe da se potrošač odluči pokrenuti postupak pred sudom. Prodavač će uložiti sve napore po svojim najboljim mogućnostima kako bi se postupak rješio mirnim putem i na obostrano zadovoljstvo.
Mogućnost izvansudskih načina rješavanja sporova
Prodavač će dati prednost izvansudskom načina rješavanja sporova kada god je to moguće.
Želimo vam ugodnu kupovinu po atraktivnim cijenama!