➤ Kako mogu napraviti novu narudžbu?
Narudžbu možete izvršiti i putem e-pošte. Naša podrška će vam pomoći, molimo vas da nam dostavite sljedeće informacije na info@zirafa.hr:
• Ime in prezime
• Adresa za dostavu (poštanski broj / grad / ulica / kućni broj)
• Broj mobilnog telefona (za dostavu)
• Adresa e-pošte primatelja (za uslugu dostave)
• NAZIV PROIZVODA naveden na web stranici (boja / broj / veličina)
➤ Moj paket još nije stigao. Zanima me gdje se nalazi?
Upute za praćenje pošiljke možete pronaći OVDJE.
➤ Proizvod koji sam dobio/la ne ispunjava moja očekivanja i želim ga vratiti, kako to učiniti?
Ispunite obrazac za povrat koji se nalazi OVDJE.
➤ Broj, veličina ili boja naručenog proizvoda mi ne odgovaraju. Mogu li zamijeniti proizvod?
Obrazac za promjenu broja, veličine ili boje naručenog proizvoda ispunite OVDJE.
➤ Što mogu učiniti ako je moj proizvod oštećen ili ne radi?
Sve informacije o reklamaciji oštećenih ili neispravnih proizvoda možete pronaći OVDJE.
➤ Gdje mogu pronaći upute za korištenje svog proizvoda?
Upute za korištenje možete pronaći OVDJE.
Bez brige, naš tim za korisničku podršku rado će vas saslušati i odgovoriti na vaša pitanja. Dostupni smo za vas od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati. Možete nas kontaktirati putem odabranog kanala komunikacije.
Najbrži odgovor osigurat ćemo vam putem Facebook Messengera:
Možete nam pisati i na info@zirafa.hr ili pošaljite poruku putem obrasca za kontakt.