Preskoči na sadržaj

Kontakt

 

Pošaljite nam svoje pitanje

Ovdje možete brzo i jednostavno pronaći odgovor na svoje pitanje o Vašoj kupnji.

➤ Kako mogu napraviti novu narudžbu?
Narudžbu možete izvršiti i putem e-pošte. Naša podrška će vam pomoći, molimo vas da nam dostavite sljedeće informacije na info@zirafa.hr:
• Ime in prezime
• Adresa za dostavu (poštanski broj / grad / ulica / kućni broj)
• Broj mobilnog telefona (za dostavu)
• Adresa e-pošte primatelja (za uslugu dostave)
• NAZIV PROIZVODA naveden na web stranici (boja / broj / veličina)

➤ Moj paket još nije stigao. Zanima me gdje se nalazi?
Upute za praćenje pošiljke možete pronaći OVDJE.

➤ Proizvod koji sam dobio/la ne ispunjava moja očekivanja i želim ga vratiti, kako to učiniti?
Ispunite obrazac za povrat koji se nalazi OVDJE.

➤ Broj, veličina ili boja naručenog proizvoda mi ne odgovaraju. Mogu li zamijeniti proizvod?
Obrazac za promjenu broja, veličine ili boje naručenog proizvoda ispunite OVDJE.

➤ Što mogu učiniti ako je moj proizvod oštećen ili ne radi?
Sve informacije o reklamaciji oštećenih ili neispravnih proizvoda možete pronaći OVDJE.

➤ Gdje mogu pronaći upute za korištenje svog proizvoda?
Upute za korištenje možete pronaći OVDJE.

Niste pronašli odgovor na Vaše pitanje

Bez brige, naš tim za korisničku podršku rado će vas saslušati i odgovoriti na vaša pitanja. Dostupni smo za vas od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati. Možete nas kontaktirati putem odabranog kanala komunikacije.

Najbrži odgovor osigurat ćemo vam putem Facebook Messengera:

Možete nam pisati i na info@zirafa.hr ili pošaljite poruku putem obrasca za kontakt.