REKLAMACIJA ARTIKLA
Ako je vaš proizvod oštećen tijekom transporta ili ne radi, obavijestite nas čim primite paket. Iskreno se ispričavamo zbog neugodnosti, a Vašu pritužbu ćemo riješiti prioritetno.
Ispunite OVAJ OBRAZAC ako primite oštećen, neispravan ili neispravno poslan artikl.
Nemojte vraćati proizvode koji su oštećeni ili ne rade ispravno.
POVRAT ROBE
Prema zakonu, kupac ima pravo odustati od kupnje iz bilo kojeg razloga i bez obrazloženja u roku od 14 dana od primitka paketa. Za ostvarivanje ovog prava slijedite postupak na sljedećoj stranici: KLIKNITE OVDJE
Proizvod koji želite vratiti mora biti neoštećen, u originalnom ili prikladnom pakiranju sa svim dijelovima i priborom. Pošaljite proizvod preporučenom poštom.
Kupoprodajna cijena će biti vraćena u roku od 14 dana od primitka Vašeg paketa u centralno skladište ili od primitka potvrde o poslanoj pošiljci na naš email.
Troškove dostave uvijek snosi pošiljatelj. Ne prihvaćamo pošiljke s otkupninom.
Prilikom odustajanja od ugovora u kojem je kupac koristio promotivni kod, ova sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku. Vraća se samo uplaćeni iznos.
Više informacija o povratu proizvoda možete pronaći u Uvjetima poslovanja. U slučaju dodatnih pitanja, pišite nam na info@zirafa.hr
ZAMJENA ARTIKLA
Ako vam broj, veličina ili boja naručenog proizvoda (cipele ili odjeća) ne odgovaraju, možete ga promijeniti. Za zamjenu istog proizvoda drugom veličinom ili bojom, slijedite postupak na sljedećoj stranici: KLIKNITE OVDJE
Zamjena proizvoda biti će izvršena u roku od 14 dana od primitka Vašeg paketa u centralno skladište ili od primitka potvrde o poslanoj pošiljci na naš email.