Česta pitanja

 

1. Trebam više informacija o proizvodu.

Trudimo se na internet stranici prikazati što više informacija za svaki pojedinačan proizvod. Ukoliko smatrate da neki podatak nije naveden ili dovoljno jasno naznačen, slobodno nam se javite na info@zirafa.hr 

 

2. Koliko košta poštarina?

Poštarina odnosno dostava je jednaka za sve proizvode i iznosi 30 kn, bez obzira na količinu naručenih artikala.

 

3. Kada ćete mi dostaviti paket?

Sve pakete dostavljaja DPD Croatia paketna distribucija. Obično vrijeme dostave je od 2 do 4 radna dana (osim ako se dostava vrši jednom tjedno u manja mjesta ili na otoke). O dostavi vašeg paketa biste trebali dobiti SMS obavijest.

 

4. Kako naručiti?

Možete se registirati u trgovinu, dodati proizvod u košaricu te zaključiti kupovinu klikom na blagajnu. U svakom slučaju, možete nam narudžbu javiti i na e-mail info@zirafa.hr ili poslati poruku u inbox na FB. 

 

5. Narudžbe većih količina

Ukoliko trebate veću količinu proizvoda, molimo da nas kontaktirate na info@zirafa.hr te navedete traženu količinu te željeni rok isporuke kako bismo provjerili dostupnost traženih količina te ponudili odgovarajući oblik dostave.

 

6. Na koji način mogu platiti proizvode?

Možete odabrati jednu od slijedećih mogućnosti:
- plaćanje dostavljaču prilikom preuzimanja - odnosno pouzećem
- plaćanje putem predračuna na TRR - bankovni transfer ili opća uplatnica
- plaćanje online kreditnim karticama
- paypal plaćanje

 

7. Kako mogu vratiti proizvod koji mi se ne sviđa i kakvi su troškovi vraćanja?

Nakon kupnje proizvoda, odnosno primitka paketa, možete se u roku od 15 dana predomisliti. O tome nas morate pismeno obavijestiti na info@zirafa.hr. Proizvod mora biti neoštećen te u neizmijenjenoj količini, zato ga prije slanja osigurajte (ako više nemate originalnu ambalažu, zamijenite je s odgovarajućom kartonskom kutijom).

Proizvod vraćate na svoj trošak na adresu uz obavezni dokaz o poslanoj pošiljci (fotografija računa i/ili kuverte):

DPD (povrat za Žirafu), Franje Lučića 23, 10090 Susedgrad

Povrat personaliziranih proizvoda  bez navođenja adekvatnog razloga nije moguć.